27 Nisan 2020 Pazartesi

E-ticarette Başarılı Olmanın Püf Noktaları



E-ticarette Başarılı Olmanın Püf Noktaları

Günümüzde e-ticaret en sık karşılaştığımız ticaret yöntemlerinden biridir. Çünkü teknolojinin gelişmesi ile beraber insanlar oturduğu yerden alışveriş yapmayı daha çok tercih ediyor. Durum böyle olunca insanlar e ticaret yoluyla para kazanmayı tercih ediyor. Fakat e ticaret ile para kazanmak için öncelikle belli bir başarı seviyesine ulaşmak gerekir. E ticaret yapmak isteyen vatandaşların da en merak ettiği konu e ticarette nasıl başarılı olunacağıdır.

  •  E ticarette başarılı olmanın püf noktaları aşağıdaki gibidir;
  •  Kapıda ödeme, EFT gibi farklı ödeme yöntemlerini kullanmak
  •  Ürün çeşitliliğini arttırmak ve ürünlerde görselliğe önem vermek
  •  Ürünün çeşitli açılardan fotoğraflarını paylaşmak
  •  Bir ürünün farklı çeşitlerini bulundurmak
  •  Müşteriye zamanında teslimat yapmak
  •  İletişim kurarken zorluk yaşamamak ve Whatsapp kullanmak


Müşteri Satıcıdan Ne Bekler?


Yukarıdaki kriterlere dikkat ettikten sonra e ticarette kısa sürede başarı sağlanabilir. Ancak bunların pek çoğu maddiyata dayandığı için firmaların da sermayesine göre hareket etmesi gerekir. Müşteriler İnstagram, Facebook ya da Google gibi sitelerden alışveriş yapacağı zaman satıcıdan ilk olarak soracağı sorulara çabuk yanıt vermesini ister.

Bakacağı ürünün fiyatını anında görmek ister çünkü beğendiği her bir ürün için fiyat soruşturması yapmak müşteriyi memnun etmez. Bu gibi küçük detaylara dikkat edilirse eğer e ticaret alanında müşterileri memnun ederek başarıya ulaşmak çok yakındır. Çünkü müşteri her şeyden önce kalite ve zarafet ister.

18 Şubat 2020 Salı

Sosyal Medya Danışmanı Kimdir


Sosyal Medya Danışmanı Kimdir


Sosyal medya danışmanı sosyal medya kullanan kişilere olabildiğince fazla fayda ve avantaj kazandıran kişilere verilen isimdir. Sosyal medya danışmanlığı gün geçtikçe popülerlik kazanmaktadır ve insanların ihtiyaç duyduğu bir alan olmaktadır. Sosyal medya danışmanı sahip olduğu tecrübe ile insanların internet ortamında kurdukları markaların korunmasını sağlar. Sosyal medya danışmanları interneti kullanan kişilerin çözemediği ince çizgileri çözerek pek çok avantaj sağlayan bireylere denir.

Sosyal medya danışmanı sahip olduğu bilgileri ve deneyimini en iyi şekilde kullanabilmelidir. Günümüzde e ticaret ve dijital Pazar oldukça yaygın olduğu için firma sahipleri sosyal medya danışmanına ihtiyaç duymaktadır. Sosyal medya danışmanları da firmaları rekabete hazırlamakta ve sosyal medya üzerinde daha başarılı adımlar atabilmelerini sağlamaktadır. İlerleyen zamanlarda her firma ve kuruluş sosyal medya uzmanına ihtiyaç duyacak gibi görünüyor.

Sosyal Medya Danışmanı Neleri Takip Eder?


Sosyal medya danışmanı insanların kullandığı tüm medya sitelerini takip eder. Facebook, İnstagram, Twitter, Pinterest ve YouTube gibi medya araçları danışmanların kullandıkları yollardır.